OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 OJ vet inte som har hänt men här ee det jag vill?! Kan man uppdatera CD-Brännare till DVD-Brännare eller nått så att man kan bränna till DVD skiva!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 nix, det går inte. du måste köpa dig en dvd brännare. däremot kan man uppgradera en enkel lager dvd brännare till en dubbellager dvd brännare genom att uppdatera brännarens firmware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Men asså jag fattar inget. Jag köper ingen ny men fanns det nåt så att man kunde köra dvd skivor eller vad sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Men asså jag fattar inget. Jag köper ingen ny men fanns det nåt så att man kunde köra dvd skivor eller vad sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 du kan inte bränna dvd i cd brännare. har man dvd brännare så kan man det, mitt sista tips gällde just dvd brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.