Gun Guy Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Är i sista stället: Vaatis tower! Har nys börgat där men sitter redan fast. Jag har dödat dom där killarna i börgan som slås med tagbollar och gåt in i nästa rum. Jag har tagit moon pearl och låst up den högra moon gaten eller ska man ta den vänstra först? har klarat rumet med spikarna i golvet och har kommit till ett död slut. Vad ska man göra där och vad ska man göra i moon gaten? jag har klarat den där gräjen med dom osynliga spikväg labyrinten ohså men rumet medanför med knappen omringat av statyer vad ska man göra då? Hjälp! Om ni inte förstod säg till. :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ina Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Du skall stå i rummet ovanför statyerna och skjuta en pil (tror jag) ned genom väggen på knappen mellan statyerna.. Om jag minns rätt..Jag fastnade själv där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) Ok tack! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Redigerat 5 Oktober 2005 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) Sitter fast igen kolla på mitt ämne längre ner. Redigerat 6 Oktober 2005 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg