coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 skräck filmer är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jao, ibland är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Resident evil e nog den skönaste!Jag läntar till 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vadå skräck har aldrig sett en läskig film även om det står det som ex. The Ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Du titttar säkert alltid med en vuxen eller nån kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 har set några sköna rysare men inte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 få se den ända rysaren jag har sett är när lammen tystnar men kommer inte ihåg någonting av den (somnade) tycker inte om rysare hellre action eller komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 folk kanske gillar skräck filmer för dom blir rädda =P jag älskar skräck filmer för det är typ blod,mord skrik tjejer som springer iväg från nån mördare.nerå men jag älskar skräck filmer för dom äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Resident Evil tittar man ju på för att få sig en glimt på tjejen ;P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag hatar skräck filmerrrrrrr!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hallå hallå jag har typ 200 skräckfilmer jag älskar att bli skrämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag tycker inte om skräckfilmer, men jag gillar thrillers som Panic Room. Men räknas Signs som skräckfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.