Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) skräck filmer e kul och kolla på gillar att bli uppskrämd fast vissa filmer kan ha en j*vla seg handling som t.ex När lammen Tystnar och Hannibal Redigerat 2 Februari 2004 av Cocos Citera
henk_a Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag kollar inte BARA på skräck filmer, jag e mycket för komdier,triller,action m.m ser inte så mycket på skräck Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Om jag ser för läbbiga filmer ligger jag och tänker på den och kan inte somna. Men men vissa kan vara bra. Redigerat 7 Februari 2004 av katten Citera
Ytterman Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Resident Evil är väl ändå ingen skräckfilm? Det var ju mest bara b-action. Ingen "läskigt" överhuvudtaget. Nää, skräckfilmer för mig är såna som har ett lite djupare budskap, och inte bara Scream-styleee, springa runt och slafsa folk med kniv. Men jag gillar dock Scream, blod och tarmar och sånt i filmer älskar jag =D Men läskiga filmer, det är såna som The Ring. En bra skräckfilm behöver inte innehålla något blod alls. Citera
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Vågade inte ha lampan i rummet släckt i en vecka efter jag sett the ring LOL :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.