Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) skräck filmer e kul och kolla på gillar att bli uppskrämd fast vissa filmer kan ha en j*vla seg handling som t.ex När lammen Tystnar och Hannibal Redigerat 2 Februari 2004 av Cocos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag kollar inte BARA på skräck filmer, jag e mycket för komdier,triller,action m.m ser inte så mycket på skräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 För att de är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Om jag ser för läbbiga filmer ligger jag och tänker på den och kan inte somna. Men men vissa kan vara bra. Redigerat 7 Februari 2004 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Resident Evil är väl ändå ingen skräckfilm? Det var ju mest bara b-action. Ingen "läskigt" överhuvudtaget. Nää, skräckfilmer för mig är såna som har ett lite djupare budskap, och inte bara Scream-styleee, springa runt och slafsa folk med kniv. Men jag gillar dock Scream, blod och tarmar och sånt i filmer älskar jag =D Men läskiga filmer, det är såna som The Ring. En bra skräckfilm behöver inte innehålla något blod alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vågade inte ha lampan i rummet släckt i en vecka efter jag sett the ring LOL :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.