jacobz1 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 :P tjabba längesen jag var inne på fuska men jag undrar är det verkligen värt att köpa cs? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Klart värt att köpa cs köp Counter Strike Source i fall du skulle vilja köpa cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag tycker att Counter-Strike spelen är dom roligaste online spel som finns..Det Klart värt att köpa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 (redigerat) jag tycker cs 1.6 e roligare än source men om du e en sån som bryr dig om grafiken tycker jag att du ska skaffa source -.- båda e helt klart värda att köpa Redigerat 3 Oktober 2005 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag tycker 1.6 har bättre spelkänsla t.ex när man gör headshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 nej det är det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jagt tycker det. Specielt med deagle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg