OmenChild Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag har problem när man har valt familj och trycker upp sedan står det ladda så sär och sedan händer det inget mer bara laddar och laddar alla fall vad det står. Har inte laggat i hop (Helt nytt the sims spel!) :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Vaaa. Ta om det en gång till. Jag fattar inte riktigt vad du menar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Men asså det ee så här att jag har The sims University och det funkar ju bra i starten men när man har valt familj och sedan trycker man då kommar det ju upp en ruta där familjen ee Ex. Laddar Gast blabla bla! Vad kan man göra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dallas1994 Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har problem när man har valt familj och trycker upp sedan står det ladda så sär och sedan händer det inget mer bara laddar och laddar alla fall vad det står. Har inte laggat i hop (Helt nytt the sims spel!) :unsure: :unsure: :unsure: Kan tyvärr inte hjälpa dig! :cry: Ta det bara :cool: Jag är ju bara så dum i huvve Synd att jag inte kan hjälpa dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har problem när man har valt familj och trycker upp sedan står det ladda så sär och sedan händer det inget mer bara laddar och laddar alla fall vad det står. Har inte laggat i hop (Helt nytt the sims spel!) <{POST_SNAPBACK}> Kan tyvärr inte hjälpa dig! :cry: Ta det bara :cool: Jag är ju bara så dum i huvve Synd att jag inte kan hjälpa dig! Jo men nödigt! <_< Skriv bara iaf du kan hjälpa han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 jag tycker du ska gå till affären du köpt den på och klaga. spelet ska ju funka, och inte haka sig som ditt gör. det är mitt råd :gitarr: :) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 jag tycker du ska gå till affären du köpt den på och klaga. spelet ska ju funka, och inte haka sig som ditt gör. det är mitt råd :gitarr: :) :visslar: Kolla datumen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg