Gäst Janaz Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Hej jag har ett problem med MSN Messenger 7.5 det står Tyvärr kunde vi inte logga in dig till MSN Messenger just nu. Försök igen senare. Om du vill att vi ska försöka felsöka problemet Klickar du på knappen Felsök 80048820 Vad ska jag göra?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 msn messenger har varit nere en del idag, bara att prova igen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ja men det har varit så i ca en vecka kanske mer :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Hej! Det kanske är att du 1. Skrivit in [email protected] (brukar vara ett problem för mig) 2. Skrivit fel namn. [email protected] (brukar inte vara ett problem för mig) 3. Att du har problem med internet 4. Lösenordet är fel 5. Eller helt enkelt ett problem Förstod du ej så kontakta mig. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Har redan kolat upp alla grejerna alt där är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 kolla så inte du har någon brandvägg som blockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 ingen såm blockar har prövat att om instalera också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det var tiden som var fel hel konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Installera om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.