Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 vad ska man göra om ens ps2 fastnar??? :?: :( ska man vänta lite för att kunna spara för när mitt ps2 fastnar då kan inte jag spara spelet och allt går förlorat!!!!!! :x har det hänt någon annan?i så fall, säg vad jag ska göra!!!!!
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Vadå fastnat? Menar du hackar? Eller stannar?
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 jag menar att spelet fastnar!!!
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Men du förklarar ju för jäla dåligt! Skolkar ni från skolan o spelar hela dagarna eller? Men om det fastnar inne i konsollen får man ta skruvmejslen o operera lite!
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 jag menar att spelet fastnar och bilden står still.den reagerar inte vad jag än gör!!!det är samma sak när datorns bild fryser fast och man kan inte göra någonting!bättre kan jag inte förklara
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Jasså, ett sådant härligt dilemma. 1. Stänga av det hela och starta om. *mycket älskvärt* 2. Slå sönder skiten *mindre älskvärt, *men man mår bättre*. Har aldrig hänt mej med PS2. Bara med bajs datorn :evil: . Du har den gamla versionen av PS2 antar jag? Det betyder att PS2 blir för varm när du spelar *bara en teori enligt mej*, och gör att hela alltet stannar till slut. :| Du får nog inte spela så mycket då det upphettas. Fixa en fet fläkt som kyler om det är så problemet är. Så är det iaf. på PC när det händer så. Sen får man bara acceptera att konsollens hjärta har stannat, och stänga av respiratorn och låta kroppen svalna lite. Sen kan man köra igång hela processen igen (spela spela spela!!). Men kör inte för hårt med konsollen, det är bara en maskin, jag vet, men maskiner klarar inte hur mycket som helst.
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 tack för hjälpen!!!! :P jag ska nog tänka på att inte spela så mycket åt gången!Och så klart att spara spelet hela tiden.... :|
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 tack för hjälpen!!!! :P jag ska nog tänka på att inte spela så mycket åt gången!Och så klart att spara spelet hela tiden.... :| Ja det är det viktigaste av allt, att spara lite då och då. För när man har klarat av en bana och inte sparat, ja, då är det kört.
niklas Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 gå ifrån hella skiten i 1 eller 2 timmar eller slå sönder hela j*vla skiten 8) :1_15firing:
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 det är spelet som är fel, inte ps2... du borde kanske ta bort lite grejer ifrån ditt minneskort, om du har sparat mycket asså
Joy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Det är visst PS2-konsollen, det har väl hänt alla, många i alla fall, mej har det hänt, och då är ända valet att starta om. Men det händer inte ofta alls, bara när jag spelar för länge. Det är då den kan fastna.
fredflinta2001 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 jag spelar typ 10 timmar per dag men mitt har aldrig stannat!
Rekommendera inlägg