wilmerx.tk Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Hej alla! Har fått information om att tidigt år 2006 kommer det ett nytt expansionpaket till The Sims 2. Det kommer att heta "The Sims 2 Arbetsliv" och antagligen arbetar man hemma då. Eller, som jag alltid velat, att man skall åka med simmarna till jobbet. Jag skapade denna tråden för att ni skall kunna diskuter om olika saker kring detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Det skulle ju vara roligt att kunna följa med sin sim till jobbet. Det är ju ett stort framsteg om det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Tydligen börjar alla värdelösa expansioner komma nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Du kan skriva det i ''nyheter'' på första sidan.. Men ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag har också tänkt på att de skulle vara kul om man kunde följa med till jobbet men de är nog inte så troligt :( men ändå de skulle ju vara kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det kan ju visst vara troligt!! Man kan ju åka till flera ställen i Sims Bustin Out till Ps2, så varför skulle det då inte funka på den här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det kommer så onödiga expansion's som man inte ens har så stora skildnader, dem borde göra nåt med mycket mera! Det ända expansions som var bra är Student liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 För övrigt... Fel forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 :P Jag tror att det komer koma lika många spel till The sims 2 som det gjorde till 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Man borde kunna åka till jobbet och jobba där tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Att dom itne ger upp sims spelen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 varför!?! dom säljer ju skit bra men dom räcker inte i längden så det är ju bra att dom typ gör expansioner hela tiden så att man inte blir uttråkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg