snubben Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 soul calibur II KANSKE ;) Eller typ cold winter eller Brothers in arms(coolt spel,handlar om att du e en soldat i krig,du kan styra dina men),rekom :gitarr: enderas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 aaa brothers in arms e bra det ska ju komma ett nytt brothers in arms oxå:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Själv personligen tycker jag du ska köpa 'Final Fantasy X', 'Suikoden' eller 'Star Ocean'. Grymt sköna Rpg spel och det tar sig en tid att klara ut dem. Star Wars III kan man klara ut på ungefär 2-3 timmar och sedan är det klart. Inget direkt roligt spel enligt mig men alla har sina egna åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Själv personligen tycker jag du ska köpa 'Final Fantasy X', 'Suikoden' eller 'Star Ocean'. Grymt sköna Rpg spel och det tar sig en tid att klara ut dem. Star Wars III kan man klara ut på ungefär 2-3 timmar och sedan är det klart. Inget direkt roligt spel enligt mig men alla har sina egna åsikter. Kanske Harry Potter and the prisoner of Azkaban(ett av det besta spelen jag har spelat,otrolig grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 e kingdom Hearts kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 e kingdom Hearts kul? Det e okej,grafiken e inget vidare,det nya Kingdom hearts 2 kommer att ha bra grafik,och allt,venta bara lite till. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birk4eveR Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Köp: Härskarringen: Sagan om den tredje tidsåldern! Mycket äventyr och rollspel. Man får vara 6 andra karaktärer än filmhjältarna. Ibland också Legolas, Gandalf och Eowyn. Kanske fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Kanske, Call of duty Finest hour :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 e kingdom Hearts kul? När kommer K H II ut? Köpte ettan för €19.99 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag tror att realise datumen e i January(tror det). :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Kingdom hearts är ett av det bästa spel jag har spelat! det är jättebra! Soryn och allt det är bra. (grafiken är reko, men bäst i filmerna :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Burnuot 4:Revenge verkar rätt så bra men GTA San Andreas e åckså kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg