Dimitri Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 hur dödar man slutbossen fat cat? klarar honom inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Det var ju så länge sen jag spelade spelet, men vi får se om jag minns. Jag tror att man ska springa omkring och kasta ett äpple rakt på bossens huvud. Akta dig bara för fimparna. Har för mig det var så man gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jo att man ska kasta den röda bollen/äpplet på hans huvud vet jag, men jag kommer aldrig åt det utan han skadar mig hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Han kastar fimparna efter dig. Du har zelda oracdle of seasons, väl? Precis som Onox gör när han sprutar eld gör Fat Cat. Han kastar dem mot dig. Lura honom att kasta mot dig, spring undan och kasta, upprepa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 smart, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flinkan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 de spelet e ju riktigt roligt ju =) har spelat det nåra gånger å klarat de riktigt bra du ska springa å ta den röda bollen spring runt medans du bär på den å kasta när du får chansen men kasta den inte i huvet på dej själv då blir du yr =) hoppas de går bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg