Hoppa till innehåll

rare candy, super potion och full heal

barbof

Rekommendera inlägg

jag fångade en zigzagoon för att lära den massa hm:s sen såg ja en item som den hade på sig (jag hade inte satt på den) de va en rare candy ja tog av den och efter 3-4 dar hade de kommit fram e super potion och igår kom de fram en full heal har de hänt så för ngn annan? ville bara säga de

:?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fångade en zigzagoon för att lära den massa hm:s sen såg ja en item som den hade på sig (jag hade inte satt på den) de va en rare candy ja tog av den och efter 3-4 dar hade de kommit fram e super potion och igår kom de fram en full heal har de hänt så för ngn annan? ville bara säga de

:?

Det är en sak som bara Linoon och Zigzagoon kan som är riktigt bra! Medans du går kan Linoon och Zigzagoon hitta saker som oftast brukar vara jätte bra och det är olika saker som tille exempel ultra boll! Så hoppas du fått ett bra svar nu! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:?[/q'uote]

kallas pickup det är zigzagons ability du får nya items på dem typ varannan minut (om du slåss mycket mot svaga pokemon) 1% av gångerna är det en rare candy men jag har märkt något konstigt: ju lägre lvl zigzagoon är på ju oftare får man något efter strid..... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...