Morfin Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 min kompis tipsade mig om det men kan man det isåfall var ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Errr, är det inte roligare att levla upp din egen gubbe och känna dig stolt över den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Såg en tjänst där dom "levlar" upp en av dina karaktären till 60, dock för runt 300 Euro... Själv föredrar jag att göra't själv... Då slipper man att betala kosingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 jo i för sig men man kan inte köra online med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 jo i för sig men man kan inte köra online med den joru ja spelar på en test realm just nu man blir lvl 60 så fort man startar man startar me bästa vapnena å allt me mount å allt =P alla talents å spells , logga in på ditt acc här https://test.worldofwarcraft.com/en/login/l...acter-copy.html sen så laddar du ner de å installerar. sen så väljer du gubbe sen äre bara att spela =P '' Det är helt lagligt!'' :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Såg en tjänst där dom "levlar" upp en av dina karaktären till 60, dock för runt 300 Euro... Själv föredrar jag att göra't själv... Då slipper man att betala kosingen. 300 euro.. Vem betalar så mkt det e ju bara dumt. EDIT:Min brorsa som skriver helt onödiga frågor... Redigerat 5 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jo tjenare, bästa equipsen o bästa vapnen ? Gå tillbaka till din level 30 . -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) Min lvl 30, vad snackar du om? Jag har autologin här, det var min brorsa som skrev onödiga frågor. Aja, btt! Den här sidan som worldofwarcraft också skrev om! Är bra iaf man vill testa en lvl 60 char... Redigerat 5 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 annars kan man köpa en lvl 60 gubbe på ebay. för ungefär 99gbp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Menar inte dig, utan worldofwarcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 annars kan man köpa en lvl 60 gubbe på ebay. för ungefär 99gbp. jaa så kan man juu göra om man är gjord av pengar :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 d e mkt roligare att lvla upp gubben själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg