Hoppa till innehåll

Nationella Provet?

Backspace

Rekommendera inlägg

Får ni Nationella Provet eller är det våra lärare som driver med oss? För dom säger att när man går i 5:an ska alla barn som bor i Sverige och går i 5:an såklart få Nationell Provet och om det nu är sant att det finns så undrar jag om det är svårt? För jag är så orolig att det ska gå dåligt för mig! :frown:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt.

Men så bryter du mot regel §1.6, Du har visst slått rekord på det! Men jag tror att Engelskan kommer bli rätt så svårt! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt.

Men så bryter du mot regel §1.6, Du har visst slått rekord på det! Men jag tror att Engelskan kommer bli rätt så svårt! :shock:

Ädrat nöjd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ädrat nöjd?

Japp, Nu blir nog Admin också nöjd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nationella prov har man i femman och i nian.lite hur engelska-proven är i femman:på ett av dom ska man prata me varandra på engelska typ o på ett annat så får man ett papper me en lägerkarta på så lyssnar man på ett band där dom säger t.ex.the pool is number eight o då ska man skriva en åtta i den rutan som e vid poolen.ja tror att de va nåt mer i engelska.svenska o matte-proven kommer ja inte ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...