Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Får ni Nationella Provet eller är det våra lärare som driver med oss? För dom säger att när man går i 5:an ska alla barn som bor i Sverige och går i 5:an såklart få Nationell Provet och om det nu är sant att det finns så undrar jag om det är svårt? För jag är så orolig att det ska gå dåligt för mig! :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 AAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt. Men så bryter du mot regel §1.6, Du har visst slått rekord på det! Men jag tror att Engelskan kommer bli rätt så svårt! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vad då 10 i varje ämne? typ 2-3 kanske och du behöver ej vara orolig för det är as lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vad då 10 i varje ämne? typ 2-3 kanske och du behöver ej vara orolig för det är as lätt. Det kanske ni har rätt i förr lärararna försöker jämt skrämma oss med att provet är svin svårt men när man får det är det svin lätt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt. Men så bryter du mot regel §1.6, Du har visst slått rekord på det! Men jag tror att Engelskan kommer bli rätt så svårt! :shock: Ädrat nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nej men dom kommer bli super enkla. Det är Matte, Engelska och Svenska 10 prov på varje eller åt sånt. Men så bryter du mot regel §1.6, Du har visst slått rekord på det! Men jag tror att Engelskan kommer bli rätt så svårt! :shock: Ädrat nöjd? Japp, Nu blir nog Admin också nöjd! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 våran fröken säger också något om nationella provet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Nationella prov har man i femman och i nian.lite hur engelska-proven är i femman:på ett av dom ska man prata me varandra på engelska typ o på ett annat så får man ett papper me en lägerkarta på så lyssnar man på ett band där dom säger t.ex.the pool is number eight o då ska man skriva en åtta i den rutan som e vid poolen.ja tror att de va nåt mer i engelska.svenska o matte-proven kommer ja inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi kommer få Nationella Prov sen. English???Hard???Bah,It´s gonna be easy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Nationella Proven är lätt som s*tan ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Japp jag gjorde dom förra året lärarna försökte skräma oss men dom e as lätta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.