Nazgul Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 men nationella proven e aslätta det är bara lärarna som skojar eller skräms lite med er ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nu har typ tre stycken skrivit samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Men vilka ämnen får man egentligen när man börjar 9:an och är dom lätt också eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tror att det dom tre huvudämnena matematik,engelska,svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Får ni Nationella Provet eller är det våra lärare som driver med oss? För dom säger att när man går i 5:an ska alla barn som bor i Sverige och går i 5:an såklart få Nationell Provet och om det nu är sant att det finns så undrar jag om det är svårt? För jag är så orolig att det ska gå dåligt för mig! :frown:va inte rädd om du inte klarar det kommer det inte hända nåt dem ser bara hur bra man är fast min bror klara det snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Dom är über lätta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 min lärare när han utbildade sig till det han e nu alltså lärare så fick han prov i Historia på 1000SIDOR TUSEN SIDOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Somliga är väl Historie-nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 När jag gjorde det fick jag typ alla rätt, det var nästan alla som fick det. De nationellaproven är lättare än de andra proven man får, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Men som jag sa för ett tag sen! Är Nationella Provet i 9:an också lätt eller och vilka ämnen är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Men som jag sa för ett tag sen! Är Nationella Provet i 9:an också lätt eller och vilka ämnen är det där? De är inte lätta och det är nog i ett par mer ämnen fast jag vet inte det ända jag vet är att de är svårare eller lika svåra som de prova man annars har i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Mamma har en nia och dom skulle prata med varan som tråkiga vuxna gör(I 30 min ungefär) i Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.