Arcanum Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 tråkigt för oss som har 2.01 + fast dom har ju lyckats köra homebrews på alla versioner nu, bara man har GTA och kör dom genom det så funkar det. men det är bara en tidsfråga innan dom hackat de senare versionerna också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Men det kan ta ett bra tag innan all homebrew funkar till alla firmware. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag är mest ute efter mediaplayer's och såna små program, är dom olagliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det är bara olagligt att starta nerladdade/kopierade spel. Allt annat är lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm jag har 2,6 kan man inte nergradera elr köra homebrews på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det står i stor röd text över guiden att du inte kan nedgradera 2.01+ Du kan köra vissa homebrews med inte många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 typ vadå för några homebrews och behöver jag en emulator då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 typ vadå för några homebrews och behöver jag en emulator då? du kan köra vissa lua program med lua playern men ebooterna stängar ofta av pspet när det laddar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 lua? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Han/hon menar antagligen lura ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Lua player är homebrew... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Aha, jag tänkte typ "lura programet" på nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg