Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jo, Men det är vell ett bra sätt att skaffa ett antivirus program som varnar, Guggo: Ojdå, 380, När jag var utan antivirus program(Har F-secure 2006 nu), Så hade jag ca 750 virus på datorn, :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jo, Men det är vell ett bra sätt att skaffa ett antivirus program som varnar, Guggo: Ojdå, 380, När jag var utan antivirus program(Har F-secure 2006 nu), Så hade jag ca 750 virus på datorn, :P Knappast att det är riktiga virus ni pratar om...Det här som ni får upp är bl.a cookies, SPAM, temporära filer etc... De flesta var nog cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Kan tipsa om nod32, ett bra antivirus. www.nod32.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.