Jag har inte köpt ett nytt PC-Spel på länge så jag undrar vilket ni tycker att jag ska köpa?
Nytt Pc-spel
Tortaloverdose tycker jag du ska köpa :)
guild wars
world of warcraft eller total overdose ilr fable
jag tycker att du skall vänta tills the movies kommer ut.
Jag tror att det kommer att bli skitbra :gitarr:
Black and white 2 verkar ganska bra
World of warcraft är kul men jag tänker inte köpa det eftersom det kostar pengar en gång i månaden och det tänker jag inte köpa bara för ett spel! The movies ska jag nog också köpa! Det verkar kul.
Vad handlar Total Overdose, B&W2 och Fable om??
Black & white 2 är strategispel där man leker gud.
Vet inte mycket om de andra spelen.
Coolt!
Har gört från lite tidningar att det ska vara bra! Ska nog titta lite närmare på det.
Jag vill rekomendera Maddn NFL 06. Förnyat i år av Vision and Presiscion. Otroligt bra. Ett måste!
madden nej tack usch
fable the lost chapters är ett rpg
och black and white 2 kommer inte förns 24 oktober
total overdose en blandning mellan gta,tony hawk och någe mer stod det i en annons :gitarr:
F.E.A.R om du har bra dator (skräck,fps), NHL 2006, BF2(fps+jäkligt bra dator) <_< så där välj :P
Jag säger också nej till madden men NHL 06 ska jag köpa! Med Arne och ankan. F.E.A.R tänker jag inte köpa. Har testat och tycker att det suger! I en tidning stog det att Total Overdose var en blandning mellan GTA och Bolibomba :) Fable: Vad är ett RPG?
rpg=rollspel
DU , MÅSTE KÖPA BLACK & WHITE 2 DET ÄGER JAG LOVAR :D
Palla ta upp en gammal tråd <_<
ja lol 2 år sen någon annan skrev här :P kanske lite onödigt att skriva detta men ändå ^^
Crysis - Du behöver en skit grym dator.
CoD 4 - Niceigt spel xD
Nya MoH - MoH spelen är roliga.
↗ till inläggetPalla starta ny tråd eftersom dom blir låsta om det finns gammla. Och denna tråd har inte hamnat i arkivet så.Palla ta upp en gammal tråd <_<
ok det är ju bättre att fortsätta på en gammal än göra en ny. Så om någon undrar vad för online spel de ska köpa: Guild Wars^^ kostar bara när du köper det men sen är det gratis.
Battlefield 2 eller Battlefield 2142