Waluigi Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har läst att paper mario kommer till något som heter GCN?????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vad ska man göra på spelet kancke ska köpa om det låter kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det är typ som mario fast nu är mario gjord av papper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 det finns till N64...och det är inget spel jag rekommenderar....men får hoppas att det blir roligare till GCN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 menar ni inte ngc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 det har jag alltid sagt men så var det nån som sa att det hette GameCubeNintendo...och eftersom han skrev det i sitt första inlägg så skrev jag det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 tror inte till gamecube som ni har hört ska microssoft o nintendo slå ihop o göra xenon så den kanske kommer där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 tjena köp inte paper mario det suger fett jag har haft det lemnade tillbaka det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Asså fattar ni inte att Xenon bara är ett Påhitt??? Super play skrev om den och sa att det var det bästa som kunde hända spel världen men de skrev också att dom hade hittat på allt!!!!Detta är femtionde gången jag säger det!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg