Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Vem tror ni vinner NFL? Jag tippar Tampa Bay Buccaners. Vem tror ni vinner passnings-, springnings- och sackligan? Jag tippar Donovan McNabb Carnell "Cadillac" Williams Leonard Little Receivingligan tar Torry Holt. Skriv alla era tippningar och analyser här. Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Skrivet 6 Oktober 2005 ehh vem på det här forumet förutom du vet nåt om NFL? Citera
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Skrivet 7 Oktober 2005 Haha Bobby :D Jag väntade på att du skulle göra en sån här tråd xD. Jag tippar samma som du, för jag har noll koll :> Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Dessvärre har jag ändrat mig NesseN. Colts vinner Citera
pollenallergi Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Tampa Bay Buccaners vinner! Återkom med rapport dogge ;) Citera
Megaklumpen Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 dem där va dem nu heter vinner Citera
Gäst nintendo_tobias Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 neSSen har du blivit moderator??????? Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) Jag skriver om Bucs och Colts här nu varje vecka. Match i morgon kväll (Söndag) Bucs har Bye Week dvs ledigt. Colts möter Houston Texans. Texans är hemma. Colts är det enda lag som inte förlorat än. Texans är det enda lag som inte har vunnit :D . Jag gissar på 48-10 till Colts *Colts - Texans 38 - 20* Match på söndag Bucs möter 49ers. Allt tyder på att Tampa Bay vinner denna. De har vunnit lika många matcher som 49ers har förlorat (Bucs 5-1, 49ers 1-5). Carnell "Cadillac" Williams är också tillbaka från sin skada. Rookiesensationen som tog rekordet för flest Rushing Yards av någon på 3 veckor. Tyvärr blev han skadad nästa match. Jag tippar 35-21 till Bucs. 49ers kommer dock att försöka. Colts som är det enda obesegrade laget kommer också att vara det efter helgen. De har Bye Week. *Bucs - 49ers 10-15* Redigerat 1 November 2005 av Bobby Orr Citera
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) Miami Dolphins :wub: Redigerat 28 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Ledsen att jag inte skriver så mycket. Det går inte så bra för Bucs, 2:a i sin delserie. 6 vunna och 3 förluster. Det går däremot mycket bättre för Colts som fortfarande inte har förlorat. 9 Vunna. Colts möter Bengals på söndag ( 7 vunna, 2 förluster). Detta kan bli Colts sista match som obesegrade. Bengals väntas vinna smått. De har jobbat på sin defense och det kan löna sig. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 13 December 2005 Rapport Skrivet 13 December 2005 Han är mycket bra, men är skadad. Han har också haft en konflikt med en passningsmottagare. Detta har skakat laget som verkligen har spelat urdåligt denna säsong. Han är också på grund av konflikten avstängs tills han ber om ursäkt. Det går fortfarande riktigt bra för Colts. De blev i söndags bara det 4:e laget i NFL-historien att vinna de 13 första matcherna under en säsong. Tyvärr Nessen går det bara hyfsat för Bucs. Jag tror att de går till slutspel men det är inte säkert. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.