BornInBarcelona Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag vill veta hur ni tror det går jag tror på NY Ragers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag hoppas på Philadelphia Flyers och Vancouver Canucks, eftersom många ex-Modoiter spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 vilka som vinner tror jag blir flyers med foppa gagne och carter tror jag har en bra chans och floppar gör new york som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Hoppas att Minnesota går långt.... Är Gaborik kvar där förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 aaa det är han läser inte du pro hockey lr? minnesota måste ha starkare lag för att komma til slutspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 jag tror också flyers vinner men jag hoppas på Atlanta. Colorado floppar i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 NYR har börjat ganska bra tycker jag.Colorado klarar sig inte utan "foppa",så dem får hoppas på JM-Liles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 hoppas på Ottawa eller Rangers ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Ottawa är jag lite osäker på.Varför sätta ut Spezza i förstakedjan?:huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Hoppas på Toronto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Florida kan överraska i år tror jag och Pittsburgh kommer att komma bland dom sista som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Pittsburgh tror jag kan skrälla och ta en slutspelsplats dem får hoppas att Marc-Andre Fleury får ett genombrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.