Skinnpytte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Minnsestota dom har ju aldrig vunnit Stanley cup. Hoppas dom skrälla och kommer till final eller Semifinal. Men Toronto är ju ett bra lag som Philadelphia. Tror Toronto också kommer att gå långt. Men vem tror ni vinner poängligan då? Ja det finns fler lag som inte vunnit. Inga såna tankar har jag om Linköping och Gefle If i alla fall.St. Louis har aldirg vunnit och varit med sen NHL stardade, roligt för dom om dom skulle vinna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Ohiadelpia floppar tror jag ärligt 2-4 mot toronto Jag hoppa som SeablossoM också på en skräll från minnesotas håll alla kan ha en dålig match, man floppar inte pga en dålig match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 chicago har khabibulin och några andra bra spelare de når nog inte hela vägen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Chicago?! Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.