K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Chrono Trigger ligger på andra plats. Första plats är helt klart Earthbound. Världens bästa RPG spel. Säger ni emot mej har ni inte spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Vad handlar spelet om då K.K. Slayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Det är ett spel med ness.Har du spelat SSBM vet du säkert vem jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Earthbound äger,är andra plats på min lista :cool: Klassiskt RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Final Fantasy 8 är det bästa RPG spelet jag har spelat där efter kommer Fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Oj, oj, oj. Det här var en svår fråga. Det är svårt att definiera VAD ett rollspel är. Jag menar, vissa tycker att ett rollspel är vilket spel som helst som man går upp i level i, och vissa definierar det genom hur man strider, osv, osv. Men jag får nog lov att säga ett spel jag bara älskar av hela mitt hjärta: Phantasy Star IV: End of the Mllenium till Sega Genesis. Det är en så in i h*lvete bra avslutning på en underbar spelserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst unamed94 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.