Gun Guy Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Har hittat 3 moonpearl har en kvar. Jag har tagit alla som finns i dom vänstra rumen och den högst up i högra rumet man moste öpna med nykel. Men jag har inte tagit den i högra rumet längst ner vad gör man? Har kommit till rumet efter spikarna i golvet med nio röda saker man ska slå med hammaren och det är 3 krukor och en kista bakom gråa blok man kan knufa på har knufat på alla 100 gånger inget funkar. Förstod ni inte vad jag menar eller behöver hjälp med säg bara till. Snälla hjälp. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ina Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Har hittat 3 moonpearl har en kvar. Jag har tagit alla som finns i dom vänstra rumen och den högst up i högra rumet man moste öpna med nykel. Men jag har inte tagit den i högra rumet längst ner vad gör man? Har kommit till rumet efter spikarna i golvet med nio röda saker man ska slå med hammaren och det är 3 krukor och en kista bakom gråa blok man kan knufa på har knufat på alla 100 gånger inget funkar. Förstod ni inte vad jag menar eller behöver hjälp med säg bara till. Snälla hjälp. :( Du skall slå ned de röda figurerna så att bar 3 är kvar, lika som krukorna står.. Har du spelat Starfox Adventures får du gärna hjälpa mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Girl Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Nej det har jag inte men tack så myket du har verkligen hjälpt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg