Rallypacker Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Öhem. Oden sa att man behövde Service pack 1? :P Ja, men jag antar att det i så fall ska funka med SP 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 det som finns i SP1 finns även i SP2 (och tyvärr lite till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Då är det nått knasigt med datorn efter som den är ny???? kontakta Säljare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Ja, det kanske är det enda som återstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 ursäkta om jag tjatar, men hittar den någon drivrutin i Enhetshanteraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag har faktiskt inte prövat det än... Men varför skulle den göra det när den inte hittar drivrutinerna när jag kopplar in den direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 men där kan du eventuellt installera dem. det finns en inställning som gör att inte lägg till maskinvara kommer upp automatiskt. i annat fall kan du se om den borde funka eller om det är något annat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.