Gäst rilo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det finns ett rum som man kan spränga upp utifrån med en bomb men kan inte komma över och in i själva rummet. Hur tar man sig in? Jag tror att det är på våning F3 el F4, ev F5. Jag tror att man ska ramla ner i det rummet på något sätt ovan ifrån men hur går man till väga? Snälla någon, hjälp mig, det är bara det jag har kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag tolkar det som att du är vid den stora pyramiden, dit du kommer först i mörkervärlden. För att komma ner i hålet på toppen måste du klara alla palats i mörkervärlden. Har du varit i turtle rock och räddat den där och sen klarat Ganons Tower. När du klarat det kommer du in dit. Hoppas du har silverpilen som du får i mörkrets palats genom att spränga väggen på ett ställe med en superbomb som du får i bombaffären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rilo Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag tolkar det som att du är vid den stora pyramiden, dit du kommer först i mörkervärlden. För att komma ner i hålet på toppen måste du klara alla palats i mörkervärlden. Har du varit i turtle rock och räddat den där och sen klarat Ganons Tower. När du klarat det kommer du in dit. Hoppas du har silverpilen som du får i mörkrets palats genom att spränga väggen på ett ställe med en superbomb som du får i bombaffären. Tack men det där visste jag redan. Vad jag menar är följande: När man gått genom hela ljusvärlden och hela mörkervärlden så är ju sista striden i pyramiden Men,,, uppe i "the turtle rock" finns ett rum som man kan spränga upp utifrån med en bomb som man kan kasta dit men hur kommer man in i rummet? Jag tror att det är på våning F4 eller F5, i samma rum som det skjuts bomber mot en utav två "åkande figurer" på vardera sidan över en smal passage. I slutet av passagen, strax innan trappan till vänster,finns denna spricka på höger sida som man kan spränga upp med en bomb som man kastar dit. Men hur kommer man in i själva rummet? Det är det jag vill veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Finns det ett sånt rum i turtle rock? Jag klarade det alldeles nyss och jag hittade inget rum som du beskriver (iaf inte den delen när två "åkande figurer" skjuter bomber på en, det är nåt annat palats). I turtle rock finns det iaf inte fyra våningar upp, utan bara bottenvåningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rilo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Finns det ett sånt rum i turtle rock? Jag klarade det alldeles nyss och jag hittade inget rum som du beskriver (iaf inte den delen när två "åkande figurer" skjuter bomber på en, det är nåt annat palats). I turtle rock finns det iaf inte fyra våningar upp, utan bara bottenvåningar. OK, låt mig beskriva palatset lite bättre. Vi talar alltså om mörkervärlden, palatset högst upp och nästan i mitten på Turtle Rock. För att komma helt rätt så måste man "warpa" sig fram ett par gånger för att komma dit . De 7 systrarna hjälper en med att öppna det sista palatset. När man väl kommit in i palatset ska man passera några rum för att i sista rummet på vån F3 spränga upp ett hål utifrån med t ex en bomb, men hur kommer man in i detta rum. Denna spricka, in till rummet som jag inte begriper hur jag skall ta mig in i, ligger i slutet på en lång passage där två figurer åker fram och tillbaka på varsin sida och skjuter kanonkulor på en när man försöker att ta sig förbi. Jag talar alltså om sista rummet på F3 innan trappan tar en upp till våning F4. Får du någon klarhet nu hur jag menar? Snälla, om du vet, hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 OK, nu vet jag vart du är. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, undrar själv faktiskt hur man tar sig dit. Jag ksulle gissa på att man tar sig dit genom att ramla ner från nåt högre golv (vilket man inte ska göra) och jag tror faktiskt att man inte behöver komma dit överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag tror jag vet var ni är men jag är inte helt säker..men i alla fall om ni är där jag tror så ska ni spränga upp hålet först på andra sidan hålet i golvet..sen i slutet av den långa passagen, mittetmot hålet så står det två stycken block..ställ er mot dom och spring..då kommer ni att flyga över och landa vid öppningen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rilo Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag tror jag vet var ni är men jag är inte helt säker..men i alla fall om ni är där jag tror så ska ni spränga upp hålet först på andra sidan hålet i golvet..sen i slutet av den långa passagen, mittetmot hålet så står det två stycken block..ställ er mot dom och spring..då kommer ni att flyga över och landa vid öppningen :) Kan du förklara en gång till? Vad menar du med att "spränga upp hålet först på andra sidan hålet i golvet"? Vadå "flyga över"? Man ramlar ju ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 hehe..det kanske blev lite rörigt där :P ...får försöka igen..man slänger ju över bomben först så att hålet i väggen öppnar sig på andra sidan...sen ställer ni er vid stenarna med ryggen mot hålet i golvet och avsatsen på andra sidan..sen springer ni i blocken i slutet av passagen så att man med hjälp av studsen flyger över till den andra avsatsen..hoppas det fungerar nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 HAr aldrig prövat, men det kan säkert funka. Smart förresten. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Det finns ett rum som man kan spränga upp utifrån med en bomb men kan inte komma över och in i själva rummet. Hur tar man sig in? Jag tror att det är på våning F3 el F4, ev F5. Jag tror att man ska ramla ner i det rummet på något sätt ovan ifrån men hur går man till väga? Snälla någon, hjälp mig, det är bara det jag har kvar. vill inte skryta men om min cheat kommer ut så blir det nog lättare obs.på engelska :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det finns ett rum som man kan spränga upp utifrån med en bomb men kan inte komma över och in i själva rummet. Hur tar man sig in? Jag tror att det är på våning F3 el F4, ev F5. Jag tror att man ska ramla ner i det rummet på något sätt ovan ifrån men hur går man till väga? Snälla någon, hjälp mig, det är bara det jag har kvar. hur blir man mäniska?i mörker världen jag har fstnat som kanin:// Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg