Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Går det och spela bf 2 med grafikkortet radeon 9800 pro asså det är 128 mb men stöder det pixel shader 1.4 ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Ja det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 yes jag ahr en pentium 4 dator ghz 3.00 speed 16 gånger på skivläsarn 512 mb ram räcker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XT' Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Observera att det GÅR! det behöver inte funka bra för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XT' Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Asså, det går o köra med ett 9800 pro, det går kanske inte så bra på att köra med högsta. Du måste typ köra med Lägsta/medel för att få det att flyta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 ok men såg du mina andra sytem informationer räcker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 (redigerat) BF2 rekommenderar 1gb ram. jag har kört BF2 på mitt 9800 Pro, det funkar, men jag får ha Low på mycke för att ha vettig FPS. Redigerat 7 Oktober 2005 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 ok. men det funkar väl med 512 nån som har kört med 12 mb ram kan väl säga hur de e:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XT' Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 tror inte de, de kommer lagga.. mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 ok har du 512 m -bit om du inte har det så nåns som har det kan väl säga hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Om du har 12 ram minne och tänker spela bf2 så kommer bf2 bara stängas av så fort du har tryckt på ikonen.Eftersom arbetet är klent för det, Jag tror bf2 drar 256 och hela windows typ 300 ram minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.