Hoppa till innehåll

Starfox Adventures


ina
 Dela

Rekommendera inlägg

Snälla hjälp!

 

Jag är i början av Ocean Force Point. Har gått ned i källaren där man står på en knapp så tavlan visar olika rutor som jag hoppat på samtidigt..lämnade Tricky på knappen.

Efteråt gick jag till rummet till vänster med vatten och aktiverade tre knappar på väggarna.. sen då? Såg inte vad som hände..

 

Jag blir tokig!!

 

Snälla kan nå´n hjälpa mig ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla hjälp!

 

Jag är i början av Ocean Force Point. Har gått ned i källaren där man står på en knapp så tavlan visar olika rutor som jag hoppat på samtidigt..lämnade Tricky på knappen.

Efteråt gick jag till rummet till vänster med vatten och aktiverade tre knappar på väggarna.. sen då? Såg inte vad som hände..

 

Jag blir tokig!!

 

Snälla kan nå´n hjälpa mig ....

 

efter knapparna är det en bred gång med vatten på sidorna. gå längst bort och simma till vänster. simma sen vänster igen, där finns en klättervägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla hjälp!

 

Jag är i början av Ocean Force Point. Har gått ned i källaren där man står på en knapp så tavlan visar olika rutor som jag hoppat på samtidigt..lämnade Tricky på knappen.

Efteråt gick jag till rummet till vänster med vatten och aktiverade tre knappar på väggarna.. sen då? Såg inte vad som hände..

 

Jag blir tokig!!

 

Snälla kan nå´n hjälpa mig ....

 

Tack snälla!

 

Av alla gånger jag gått runt där inne o simmat omkring har jag inte sett att det var en gång där borta också.

(Hade gett upp).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...