Hoppa till innehåll

Funkar Inte Att Installera

leopard

Rekommendera inlägg

först när jag köpte spelet, så funkade det att installera. man behöver typ 325 MB för att spelet ska fungera, eftersom tekniken och 3D är hög. sedan fick vi ett datorkracsh. senare när jag skulle installera spelet så funkar det inte. snälla hjälp mig! det står typ att man ska kolla om filen e upptagen, men det är den inte!

finns det någon som e en riktig dator proffs därute!

när jag första gången installerade det, så hade jag väldigt mycket bilder och annat på datorn, då funkade det. men nu, när jag precis har böjat, så funkar det inte. eller det kanske inte e problemet...???

<_< :( :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är hårddisksutrymme du snackar om, bör du veta att 325MB inte är någonting och tyder på att "tekniken och 3D" som du beskriver det är relativt låg...

Du säger varken vilket spel det är eller vad som hände när datorn kraschade, därför är det lite svårt att hjälpa.

Formaterade du om datorn efter kraschen och om så är fallet: Har du installerat alla vitala delar (drivruter, directx osv)?

"det står typ att man ska kolla om filen e upptagen, men det är den inte!"

Exakt vad står det i felmeddelandet?

senare när jag skulle installera spelet så funkar det inte.

Går det att installera i överhuvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...