Gäst bikboy Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja han brukar mäta sitt blodsocker. Och du borde byta signatur. Vem älskar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag gillar att ta spruta för det känns inte och man tar ju inte sprutan för skojs skull 8) den hjälper ju också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jo det kan nuda ådrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag gillar att ta spruta för det känns inte och man tar ju inte sprutan för skojs skull 8) den hjälper ju också :D Det låter lite som om du vore en knarkare :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ehhhh? har det hänt för dig eller? för mig går det ju suveränt! kul också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Till alla ett tips när man tar sprutor spän inte armen om dom ska ta där FÖR SÅ GÖR DET SÅ J****A ONT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 vafan sov så märker du det inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 gjorde du de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja har inte tat min spruta i 6:an ja var sjuk så ja kan få pås sjukan och mera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det gör inte så ont.på min skola har man fått tagit två sprutor tror jag och sen fick man saft.:D andra gången man tog en prute alltså då fick man saft :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Vi brukar få 2 kex och ett glas saft efter vi tagit spruta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 När jag skulle ta stelkrampsspruta så var jag ganska nervös men det kändes nästan ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.