Torayami Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Vet någon hur man kan träna sina reflexer och att hoppa högt. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
112 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Vet någon hur man kan träna sina reflexer och att hoppa högt. :medieval: Nopp inte ja :visslar: HAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 kanske hoppa på studsmatta... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Tror du ärligt att man kan träna sitt hopp genom att hoppa på studsmatta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 hoppa högt.... är detta ett seriöst förslag. Eller är det som gångerna när du ville lära dig att använda kraften, eller bli spion. Om du är seriös så kan jag rekomendera höjdhopps träning och spela något fps för att träna reflexerna. Kampsoprt kan hjälpa reflexerna också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Tror du ärligt att man kan träna sitt hopp genom att hoppa på studsmatta? vad bra att du förstod ironin i mitt svar. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Ett tips är att du verkligen joggar eller tränar benen ordentligt. Reflexer är det väl bara att fokusera eller att träna slå på en påse? Om det är vanlig bygga upp muskler eller något åt den biten har jag svar till det. (Se ovan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 hoppa högt.... är detta ett seriöst förslag. Eller är det som gångerna när du ville lära dig att använda kraften, eller bli spion. Om du är seriös så kan jag rekomendera höjdhopps träning och spela något fps för att träna reflexerna. Kampsoprt kan hjälpa reflexerna också Jag är super seriös i detta. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 JAG FATTAR INTE!! varje gång jag skriver ett svar på nå't så visar det vara lääänge sen någon skrev det jag svarade på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Genom att hoppa på studsmatta får man bättre spänst. Bättre spänst ger en bättre hopp. För övrigt en onödig tråd (§1.11). ~Tråd Låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg