Gäst Hulk746 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) mina "explosives" (stavgfel) tar slut och man kan inte ta options så det går ej att fuska :angry: har nån ett tips eller hjälp???? HJÄLP MIG NÅGON!!!!!!!! :( det är sen då han förvandlar sig till något annat, då blir det nästan omöjligt <_< motherloadbevis.bmp Redigerat 8 Oktober 2005 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Men jösses, köp fler explosives än du brukar? Svårt? Och sätt "spoilervarning" på såna här trådar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 varför ska jag sätta "spoilervarning"??? och jag hade 99 av allt eftersom jag hade fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 ...Eftersom hela spelets handling avslöjas av det här. Motherload har ju en sjuhelsikes handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 varför ska jag sätta "spoilervarning"??? och jag hade 99 av allt eftersom jag hade fuskat 99? Jag brukar ha ca. 150. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) det funkade,jag köpte nånting på 300 ta options och skriv "blingbling" jätte många gånger (för varje gång så får du 100,000) och om du skriver "ntouchable" så får du 99 av allt och du får det bästa av allt också vad händer när man har dödat han efter att han har förvandlat sig????+ Redigerat 9 Oktober 2005 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 det funkade,jag köpte nånting på 300 ta options och skriv "blingbling" jätte många gånger (för varje gång så får du 100,000) och om du skriver "ntouchable" så får du 99 av allt och du får det bästa av allt också vad händer när man har dödat han efter att han har förvandlat sig????+ Då kommer du till nivå 2, helt enkelt, där du får knapert betalt för saker, så du får hålla på längre.Har du provat att spara spelet? Det ska tydligen inte gå för folk som fuskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 det går inte att spara om man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Nä, jag tänkte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.