Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vad är era bästa manga o teknat min är dragonball soklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Samma här DRAGONBALL!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 manga e nog D.N.Angel. anime yu-gi-oh, inuyasha, sailor moon...ja tror de e alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Manga: Berserk. Anime: orkar inte rabbla upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Manga : One Piece Anime : Dragonball .... . ( typ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 DRAGON BALL!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Manga : One Piece Anime : Dragonball .... . ( typ ) manga är också dragonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Typ,Di gi charat å Furikuri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 DB,DN angel 8) älskar att rita manga också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min favo e dragonball Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min favorit är dragonball.... Men det är väll manga?.... Vad är skillnad mellan anime och manga?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Anime är en animation (på TV), manga är serier (på papper). Mina är Magic Knight Rayearth, Pokémon och Beyblade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.