kkthxbye Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Anime: DB och SM Manga: DB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Anime: DB och SM Manga: DB mina me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 manga:one piece anime:pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Manga är dragonball och anime är dragonball,fast bara sett 5db anime typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Bästa mangan : ONE PIECE! Bästa animen : ONE PIECE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Anime:hmmm... Neon genesis Evangelion. Manga: Kenshin, Berserk... Fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) manga:dragon ball anime:macross , card capror sakura och bäst sleyers Redigerat 5 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 manga:one piece anime:pokemon Pokemon är manga det finns på Tidning min kompis har en och Anime är manga fast det visas på tv asså det är rörligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 pokemon är anime för det kommer ursprungligen från TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Pokémon kommer ursprungligen från Gameboyspelet, annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) men det kom först på TV sen kom det i tidning det är en anime. jag bryr mig inte om det kom på nån konsol först Redigerat 5 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Dragonball Z e bäst! har nån sitt dragonball z? (nyare version av dragonball) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.