Gäst Johan3043 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Hejsan jag undrar om non vill göra en clan med mig?? Vi behöver en hemsida och det kanske fins non på fuska.se som kan göra hemsidan så kan vi titta på den när han e klar så kan vi se på saker han/hon ska ändra.. Jag kan fixa Servern.. Vi behöver ett namn ochså som alla vi här kan rösta om... Vill non hjälpa?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag kan hjälpa till jag får source på måndag men jag kan göra sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag kanske kan va med men jag spelar ju css och cs 1.6 .. men vilka maps kommer d att va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag tycker att vi ska ha dom här mappsen: Den nya Office vanliga office Och non mer Ni kan vell säga några förslag?? och jag kan göra knapparna och bakgrunden och en banner till sidan! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 nja jag vill helst göra banner jag e "utbildad" till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Men först moste vi hitta typ 5stycken som vill delta... Dom som e med: the game master diablofire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Komigen prata här då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Prata då komigen var inde redda <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Jag skulle gärna villja vara med... men vem vet vad jag kan göra... :P Jag är ju den fruktade VITDOM! Jag bidrar också till några roliga banor Redigerat 20 Oktober 2005 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Men först moste vi hitta typ 5stycken som vill delta... Dom som e med: the game master diablofire EDIT:Uppdaterade den.. Redigerat 22 Oktober 2005 av Johan3043 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jag vill vara med! Jag heter föresten FrEaKeR5 på CS 1.6 Jag tycker att vi ska ha den dära Playground 3 banan som går att ladda ner på http://www.fragbite.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) DENNA HAR NU ÄNDRATS FÖR ATT JAG INTE VILL VARA MED LÄNGRE!!! Redigerat 20 Oktober 2005 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg