Sandrine Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 JAg behöver hjälp med Harry Potter och fången från azkaban ps2-spelet! När man möter ''eldmonstret'' så hur ska man klara det??? jag vet fusket till att hur man dödar alla fiender, men fattar inte när och hur man ska använd det! HJÄLP :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 du ska ta hemione´s is attack och sen ska du köra expiriamus ellr vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 du ska ta hemione´s is attack och sen ska du köra expiriamus ellr vad den heter Monstret kommer appna sin spislucka,anvend is attacken in i luckan ner den e appen. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandrine Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 du ska ta hemione´s is attack och sen ska du köra expiriamus ellr vad den heter tack, tack, tack!! jag måste prova! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandrine Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 du ska ta hemione´s is attack och sen ska du köra expiriamus ellr vad den heter Funkar inte ännu heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) du ska ta hemione´s is attack och sen ska du köra expiriamus ellr vad den heter Du måste som sagt använda Hermiones Glacius-formel när monstret öppnar luckan, sedan när den skjuter iväg en arm mot dig måste du ställa dig så att Ron och Harry kan skjuta Flipendo på den. Använd Glacius-formeln på armen hela tiden så försvinner den om Ron och Harry, som sagt, skjuter Flipendo på den också Redigerat 6 December 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg