Elias Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 man kan fånga den här fågeln i fire red och leaf green den heter zapmolcuno. och tror ni mej inte så jaaa nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 man kan fånga den här fågeln i fire red och leaf green den heter zapmolcuno. och tror ni mej inte så jaaa nåt. Var i h*lvete e stellet der man kan fanga den pokemonen. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 9 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag vet inte men det stog på nån hemsida att man kan fånga den i lg fr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Hör på nu,har du ta't den härifrån så måste du blivit galen.FÖR GUDS SKULL DET ÄR EN BERÄTTELSE!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 he he he jag vet moahahahaha!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 he he he jag vet moahahahaha!!!!!!!!!!! Va f*n,en HISTORIA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Den finns ingen Zapmolcuno i spelen,bara i Manga Pokémon Äventyren.Fast det skulle vart coolt om man kunde,och Elias,trodde du att man kunde fånga den,eller bara skrev för fm? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) Men det var en rätt hygglig fake bild... Redigerat 10 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Ja,men det är ej han som gjort den,det är Serebii.net... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 komstig fågel :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 ne jag ville bara skoja. (tror du inte att jag kan engelska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Det är inte April,och jag vet ju inte hur många år du är..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg