Jempoow Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Är det någon som har ett fusk till The sims 2 Nattliv !? // Jempoow ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 asså det är typ precis samma fusk som det är på första. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dudin Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Har någon fusk så man får mer pengar har glömt bort de.. :( Redigerat 7 Januari 2006 av Dudin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Motherlode ee pengar koden lol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 om du skriver boolprop testingcheatsenabled true så kan du typ göra allt. Du kan ändra deras humör få två simmar att bli ihop o allt sånt men spelet kan krascha det har dock aldrig hänt mig o jag har alltid det fusket inne =) Men håll innte shift o tryck på brevlådan eller simmar så kommer du se en massa saker =D sen e det dom vanliga typ: Motherlode=50000 Moveobjects on=Flytta alla saker Det e väl bara dom jag använder så jag kommer inte på fler just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Är det någon som har ett fusk till The sims 2 Nattliv !? // Jempoow ; ) asså det finns fusk här på sajten :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
charm_natta Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 är det någon som vet hur amn gör vampyrer på the sims2 nattliv? :P har precis fått det så jag e inte så ducktig påde där:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 är det någon som vet hur amn gör vampyrer på the sims2 nattliv? :P har precis fått det så jag e inte så ducktig påde där:D om du vill ha en vampyr så skaffa en telefon som kallar på liemannen som finns på karriärs belöningar men om du inte har de så ta upp fusk-rutan och skriv:unlockCareerRewards. så får du alla, sen måste du ha 2 simmar och skaffar köttätande växten på karriärs belöningar, och mata de inte för då blir den hungrig och ur halsen kommer de upp en kaka då tar du simmen och trycker på ta kaka och då äter den dig sen den andra simmen ska kalla på liemannen och då ska du ge pengar och du ska ta lite men inte för lite då får du inget alls men då så poff! en vampyr i ditt hem! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Flyttar till The sims forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Är inte det samma fusk till nattliv som sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg