stybbe91 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Min morsa var ut på någon hemsida för typ en vecka sen. Hon ladade ner nåt som typ såg skojigt ut... Jaiallafall.. Nu när jag ska gå ut på någon hemsida vilken som helst t o m Fuska.se så får jag upp en massa reklam på datorn.. Vet inte var det är men det kommer från nån sida som heter Net offers.. Vet någon hur jag ska ta bort dessa reklam sidor som ständigt har börjat ploppa upp.. Jag har Pop Up program som ska hindra sånna sidor men det verkar som det inte bryrs sig om dom sidorna.. Jag har försökt att ta bort allt morsan laddat ner men blir ingen skillnad. Så hjälp mig någon! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 hämta hem Ad-Aware från http://www.lavasoft.de (det är gratis) gör en sökning och förmodligen kommer den hitta en del spion/reklamprogram som du då kan ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Om inte det fungerar så testa: Spybot: search & destroy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Och Hi-jack this eller nåt heter det. Jag har också haft ett sådant problem, men det kom upp reklam fastän man inte var ute på nätet! Vi var tvugna att formatera om Hårddisken.... Ganska jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Ladda inte ner Hijackthis om ni inte kan mkt om datorer.. För att man kan ta bort ALLT med det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Allt? Det var ganska grundliga instruktioner om hur man använder det, så om man bara följer dem så går det nog bra! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag har oftast klarat mig med ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.