snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag kan bara tänka mig hur jag hade tyckt det var med en hel klass med brudar! :rolleyes: Bland killarna så e det väll sådär..Dom flesta killarna försöker vara tuffa mot mig och min polare..Men det är ju så att dom som har brudarna på sin sida har makten :P . Och jo det är vi det. Så jo rätt populär e man väll nog. Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 nja inte direkt poppis, men de flesta vet iaf vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag är ju intye dirket poppis men... OKEY; JAG ERKÄNNER! Jag är den mest hatade personewn som nånsin har existerat! (Och det är INTE att ta i!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) Jag är något en bladning... ^^ I vår skola är det en konstig blandning faktiskt. Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta. Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^ Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^ Redigerat 11 Oktober 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Ok,detta är låter konstigt men....Jag är nörd och är nöjd med det också ^__^' Fast tja,lite poppis är man ju eftersom man är klassens lustigkurre HÖHÖ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag går bara på en skola med 50pers :) klass9 Är väl känd för att aldrig vara i skolan, vilket jag försöker bättra mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool: Haha, vill bara säga att i min går det mer än 80% tjejer :rolleyes: Tillhör en av dem :) Tyvärr måste jag säga att jag personligen kallar min klass för Hönshuset (ni fattar väl ;)) Rena Paradiset med stor P för de yttersta få killarna i klassen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 I pingisrummet är jag väl ganska populär, men i hela skolan så är jag väl inte någon som alla känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (Draghon @ 11/10-2005 18:53:01) är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :) Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (; <{POST_SNAPBACK}> Haha, din killtjusare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 (Draghon @ 11/10-2005 18:53:01) är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :) Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (; <{POST_SNAPBACK}> Du sa ju att jag var gullig :unsure: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Jag är något en bladning... ^^ I vår skola är det en konstig blandning faktiskt. Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta. Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^ Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^ hmm, Rowyn går vi i samma klass eller? :lol: nemen seriöst, känner nästan igen mig i detdär. fast det är klart, det finns några klasser med nior till på våran... fast att 9D är den bästa känner jag igen (nu kan ni gissa vilken klass jag går i...) iaf. jag är inte precis ogillad och de flesta... eller alla i princip i klassen gillar mig väl sådär men jag är väl inte den som är mest poppis i klassen. Redigerat 13 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Jag är något en bladning... ^^ I vår skola är det en konstig blandning faktiskt. Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta. Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^ Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^ jag gick också i 9D, när jag gick på grundskolan :) hmm.... är iallafall välkänd , eftersom jag råkar göra en del knasiga saker. Kan berätta någon gång..... Redigerat 13 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.