Escain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Draghon: Visst varför inte men erkänn nu, killarna smörar röven av sig Nej. Parallellklasserna är för lika min gamla klass, och jag Hatade min gamla klass. Jag håller mig till min egen klass. @mantis Jag var utstött bl.a. för att jag var svartrockare. Men jag var den enda, så jag hade ingen annan att "vara" med, bortsätt från de andra utstötta. Inte för att jag gillade dem heller -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 tolkar det som att du inte är så populär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Poppis och poppis..de flesta vet vem jag är, har många vänner..fast emilio fjollorna försöker vara vänner med mig, men jag dissar dem och är med mina metal-vänner istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Vafan är en metal-vän Mantis (Omg) det är väll typ 4 tjejer som gillar dig :P och hur många är dom där gotharna :P typ 9st jaja men det räcker väll :) Redigerat 15 Oktober 2005 av Nice Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 xD haha då är ju jag iaf mr.populär bland dom 9 xD igntliger finns det bara 8st som är udda huru du tycker du borde ta och komma til skolan någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Poppis och poppis..de flesta vet vem jag är, har många vänner..fast emilio fjollorna försöker vara vänner med mig, men jag dissar dem och är med mina metal-vänner istället Jag håller på med metal folket i skolan. Mobbar dem och så vidare med mina vänner. Muhahaha !!. Emilio suger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag är hatad av de "tuffare" killarna i klassen, och i övrigt tycker nog många att jag är ganska jobbig. Men jag har några vänner, så jag bryr mig inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag är hatad av de "tuffare" killarna i klassen, och i övrigt tycker nog många att jag är ganska jobbig. Men jag har några vänner, så jag bryr mig inte :P Precis,man ska inte bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) Onödigt ämne faktiskt. :blink: Redigerat 21 Oktober 2005 av Pontarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag är kanske inte så jätte poppis... än... Har just flyttat till holland och till en ny skola... lite segt! JAG SAKNAR SVERIGE!!! Men men, jag överlever... Maten är ju bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag är kanske inte så jätte poppis... än... Har just flyttat till holland och till en ny skola... lite segt! JAG SAKNAR SVERIGE!!! Men men, jag överlever... Maten är ju bättre :P Precis,det tar runt 5 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.