Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag går på gymnasiet... jag är inte den som är mest poppis men jag är långt ifrån att vara mobbad eller utanför :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag är kanske inte så jätte poppis... än... Har just flyttat till holland och till en ny skola... lite segt! JAG SAKNAR SVERIGE!!! Men men, jag överlever... Maten är ju bättre :P Jag fluttade NYSS HIT, du e f*n mer seg än tuggummi! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Jag är kanske inte så jätte poppis... än... Har just flyttat till holland och till en ny skola... lite segt! JAG SAKNAR SVERIGE!!! Men men, jag överlever... Maten är ju bättre :P The Strangler(eller vad du hetter),kan du PLEASE fatta att 5 veckor far mig e ingening,nyss far mig betyder 5 veckor typ,plus flyttade stavas med y inte med u.Jag vill inte krasha emnet med gnell fran dig. Redigerat 19 Oktober 2005 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 :blink: Okej alla åttor vet vem jag e på skolan. De flesta nirona o sjuorna med. De beror vell på att på ngt sätt hamnar jag alltid i fokus ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Haha, poppis och poppis. Jag är omtyckt av dom som känner av mig iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag är kanske inte så jätte poppis... än... Har just flyttat till holland och till en ny skola... lite segt! JAG SAKNAR SVERIGE!!! Men men, jag överlever... Maten är ju bättre :P Nyss är ju max en timme sen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Larvigt onödigt ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Poppis och Poppis men alla vet ju vem man e man e ju den stora sexan på skolan :P (klass 0-6 mini skola :P) tjejerna e man nog inte så poppis hoss eftersom man brukar reta dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 nja........ ja e väl inte särskilt poppis, men ja bryr mig inte! de räcker att mina vänner tycker om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Blivit lite poppis,fått 3 fans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Om man räknar att vara jagad av 7 åringar så är jag nog poppis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) så klart attt man är popis (kanske inte). sen är ju man skolans data nörd också så att där får man ett litet + ;) (ibland får man hjälpa läraren med datororna) Redigerat 25 Oktober 2005 av ZL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.