Hoppa till innehåll

Konstigt

Tompika

Rekommendera inlägg

Jag har problem med mitt nes. Det är så att jag köpte det av en kompis, men den funkar inte tyvärr. Power knappen blinkar hela tiden och jag vet att den ska lysa hela tiden. Någon som vet va felet ärrr skulle bli ganska glad om jag fick något bra svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

du har säker inte tryckt in spelet ordentligt eller så är det damm..

hur är rutan? e den svart? grå? blinkar den? blinkar den mellan svart å grå eller mellan svart å spelet?

damma av både spelet och neset ordentligt så går det säkert annars kan det hjälpa å hålla in knappen brevid va den nu heter ett tag då kna de oxå funka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShatterHand
Jag har problem med mitt nes. Det är så att jag köpte det av en kompis, men den funkar inte tyvärr. Power knappen blinkar hela tiden och jag vet att den ska lysa hela tiden. Någon som vet va felet ärrr skulle bli ganska glad om jag fick något bra svar :)
Då är det connector som krånglar du kan testa att ta ut connector och tvätta den i t-röd eller så kan du köpa en ny för 159 spänn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det connector som krånglar du kan testa att ta ut connector och tvätta den i t-röd eller så kan du köpa en ny för 159 spänn

lol fungerar det? :blink: plus på tradera.com finns det att köpa connector för 99 kr men kanske är lite väll krongligt att köpa via tradera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
(Unirator @ 30/01-2004 17:29:02)

lol fungerar det? :blink: plus på tradera.com finns det att köpa connector för 99 kr men kanske är lite väll krongligt att köpa via tradera

Nej det e inte alls så svårt. Jag har gjort det, jag trodde det skulle vara svårt men det var ganska lätt. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...