Ingifridh Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Jag har familjer i olika kvarter och nu vill jag flytta några till ett annat kvarter som det redan finns familjer i. Kan man göra det? Hur gör man? Kan man flytta hus också på mellan kvarter? Är ny på The Sims..... Finns det någon bra sida om sims och hur man gör olika saker mm? *hoppas på svar* Citera
Quisties Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 nej, man kan inte flytta familjer mellan olika kvarter. man kan inte heller flytta hus mellan olika kvarter. Citera
-MGS- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Jo det kan man starta utforskaren och gå till: C:/program/maxis/sims/gamedata tror jag sen där ser du kvarteren då flyttar du tex familjen anderson som är i 1:an till 2:an är inte hel säker om det var så... Citera
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 BINGO helt rätt -smg- om du nu hette så men så gör man =) man går till sims mappen och flyttar sinsemmellan där :| det funkar garanterat :) Citera
-MGS- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 rinosaur, -MGS- ;) jag kom inte ihåg för jag spelar inte sims längre :/ Citera
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 The sims, vilket spel.. det spelar man bara om man har riktigt TRÅKIGT!! :D __________________________ "Hellre dö mätt en leva hungrig" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.