Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag skulle villja ha hjälp med en sak på Leaf Green

Vad ska man göra när man har tagit Röda och gula rubyn :( jag har fastnat fett mycket :blink: :blink: plz hjälp mig

Skrivet

Jag skulle villja ha hjälp med en sak på Leaf Green

Vad ska man göra när man har tagit Röda och gula rubyn :( jag har fastnat fett mycket  :blink:  :blink:  plz hjälp mig

du ska väl ge dom till ceilio :blink:

Skrivet

Nej jag menar på Leaf Green alla kristallerna och jag har get han som vill ha dom till datan för att kuna linka upp den på 1 ön, men efter det vet jag inte vad man ska göra håller på att springa runt som en idiot :( kan ingen hjälpa mig?

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Tja,ungefär,du kan ju möta andra i Battle Tower,annars kan du springa omkring som en idiot...

Skrivet

Hahaha f*n jag blir hellt tom i huvudet när jag inte kan göra nått :( jag har alla fåglarana (Eld, is och el) men hur kan man komma in i grottan där man kan fånga Newtue eller hur man än stavar det.

Skrivet

Hahaha f*n jag blir hellt tom i huvudet när jag inte kan göra nått  :(  jag har alla fåglarana (Eld, is och el) men hur kan man komma in i grottan där man kan fånga Newtue eller hur man än stavar det.

Ner du har hittat rubyn och sapphiren so ska du till Celio i det stora pokemoncentret,ge Rubyn och sapphiren till han ,spring tillbaka till grotan som va blockerad av en kille,han kommer inte vara vid ingangen till grotan lengre.
  • Skapa ny...