ufomatte Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Jag skulle villja ha hjälp med en sak på Leaf Green Vad ska man göra när man har tagit Röda och gula rubyn :( jag har fastnat fett mycket :blink: :blink: plz hjälp mig
Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Du menar väll Rubyn och saphire :o
Darkness Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Jag skulle villja ha hjälp med en sak på Leaf Green Vad ska man göra när man har tagit Röda och gula rubyn :( jag har fastnat fett mycket :blink: :blink: plz hjälp mig du ska väl ge dom till ceilio :blink:
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Ja,och sen kan du byta med Ruby/Sapphire
ufomatte Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 Nej jag menar på Leaf Green alla kristallerna och jag har get han som vill ha dom till datan för att kuna linka upp den på 1 ön, men efter det vet jag inte vad man ska göra håller på att springa runt som en idiot :( kan ingen hjälpa mig?
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 Tja,ungefär,du kan ju möta andra i Battle Tower,annars kan du springa omkring som en idiot...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 Ja,och sen kan du byta med Ruby/Sapphire haha idiot haha du e konstig ufomatte :D
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Skriv inte ett sådant inlägg. PM:a fishar mario eller skriv inte alls renv.
ufomatte Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Hahaha f*n jag blir hellt tom i huvudet när jag inte kan göra nått :( jag har alla fåglarana (Eld, is och el) men hur kan man komma in i grottan där man kan fånga Newtue eller hur man än stavar det.
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Hahaha f*n jag blir hellt tom i huvudet när jag inte kan göra nått :( jag har alla fåglarana (Eld, is och el) men hur kan man komma in i grottan där man kan fånga Newtue eller hur man än stavar det. Ner du har hittat rubyn och sapphiren so ska du till Celio i det stora pokemoncentret,ge Rubyn och sapphiren till han ,spring tillbaka till grotan som va blockerad av en kille,han kommer inte vara vid ingangen till grotan lengre.
ufomatte Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Ok soft hoppas att du inte ljuger :) haha jag ska se det senare (TACK)
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Ok soft hoppas att du inte ljuger :) haha jag ska se det senare (TACK) Jag Snubben ljuger inte.
Rekommendera inlägg