ninini Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 har nån scickat sitt spel till club nintendo?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 nej men jag ska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag skulle vilja veta vad dom sysslar med innan jag skickar in mitt spel till dom! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag skulle vilja veta vad dom sysslar med innan jag skickar in mitt spel till dom! <_< Det e ju Nintendo som har gjort ditt spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 har inte fåt tillbaka mitt spel skickade det för föra veckan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag skulle vilja veta vad dom sysslar med innan jag skickar in mitt spel till dom! <_< Hur skickar man in spelet till CN?! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 vart köper man en AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jag ska också skicka in mitt till CN!!!!hur gammal e du ninini??+ har du msn???? skicka den till Emerald_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 HUR SKICKAR MAN IN SPELET TILL CN?? :( :blink: :blink: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 vart köper man en AR? exakt jag köper en om den nu ska kosta 1000 kr. eller hur mycket kostar den? men framför allt var köper man den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 NEJ! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Nej Men kommer aldrig göra det heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg