Megaklumpen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Hur lägger man sig ner på wolfenstein Enemy Territory jag får ej upp options menyn(ja fick de av en kompis men skivan (som var bränd)var inte helt komplett så de går inte å få upp options menyn) så plz hjälp mig. Citera
epaaj Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Det var länge sen jag spelade ET så jag minns inte riktigt. Testa med Z. Annars kan du ladda hem hela spelet så du får med optionsmenyn. Jag förstår inte varför inte denna var med :S Om du får lust att ladda hem spelet så finns det här: http://enemy-territory.4players.de:1041/mo...&show_dlfile=68 (om du använder windows som OS) Redigerat 13 Oktober 2005 av epaaj Citera
Megaklumpen Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 JAg har laddat ner de från en annan sida men ej spelat det än men vi ska se om man kan få upp options menyn nu Citera
Guggo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 woaaa ! tack för den länken epaaj ! Citera
Megaklumpen Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 hahaha lol jag fick inte upp optionsmenyn på den här heller men de var inte på z man la sig ner utan med x tack ändå epaaj Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.