Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Finns det något bra program som komprimerar ner filer, så att de blir mindre? Jag har ungefär 20 st. 250 mb videofiler som jag vill ändra till 100 mb. Något tips på ett program man kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Video Pak tror jag jag hade ett program som hette en gång. det var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Virtualdub :) Försämrar kvalitén ju mer man komprimerar. Kan inget om programmet men vet att man kan göra .avi och .wmv's mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 @Nico, hittade inget program med det namnet. @Senig, håller på att installera det programmet, och får se opm det är bra.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) hmm, det hette något sånnt men det var något skumt med namnet kommer jag ihåg... sak kolla upp det. häng kvar. --- so nu vet jag http://www.stoik.com/products/svc/index.html det hetter stoik video converter men jag tror det stod video pak i startmenyn eller något sådant. Redigerat 13 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag kör på AVS Video Converter 3.1 eftersom att jag inte fattade programmet som Senig tipsade om.. Om det programmet jag kör nu inte är bra så provar jag ditt, Nico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.